Direktlänk till inlägg 2 augusti 2014

Kontakttips

Av vonner - 2 augusti 2014 19:50

Vänner är så bra att ha.

Om din vän eller du ska flytta bort så kan ni vilja umgås mycket för att komma ihåg varandra.

Vi bjuder på tips för att hålla kontakten.

1.Ta ett stort papper.

2.Ta fina bilder TILLSAMMANS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

3.Skriv ut bilderna.

4.Klistra fast bilderna på det stora pappret.

5.Andvänd lysande färger, glitterpennor och fina pärlor för att göra "ramar".

6.Pärlor överallt på resten av pappret.

Fler tips kommer snart!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!    

/lollo

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av vonner - 5 augusti 2014 22:58

Hej! Förlåt för dålig uppdatering! Jag har varit hos min mormor och inte kunnat skriva.     En dålig nyhet är att Lollo inte kan skriva på bloggen mer, men jag fortsätter att blogga som vanligt     Idag (då jag fortfarande var hos min mormor)...

Av vonner - 1 augusti 2014 22:21

Har du någon gång gjort något för din kompis? Kanske ett armband, kanske en bild? Kanske hjälpt någon som blivit retad eller något annat liknande? Kanske har du fått mycket men aldrig gett tillbaka? I såfall GÖR DET! Din vän blir glad och du kan ha...

Av vonner - 31 juli 2014 22:41

Hej! Idag kom två kaniner som jag och min syster skulle passa. Den ena är beige och lite gul och heter Sixten, den andra är svart och heter Isabella. De är väluppfostrade och mycket väl omhänder tagna. Ägaren sköter de bra och går ut med båda var...

Av vonner - 30 juli 2014 16:11

Hej!  Detta är en blogg som handlar om 2 vänner, då den ena flyttar till Linköping och den andra stannar kvar i de gamla trakterna. Flytten till Linköping händer om några dagar och mer inlägg kommer då.   Vi har varit med varandra nästan varje ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards